Mer effektiv lansering av nye prosjekter

Å lansere et nytt boligprosjekt kan være tidkrevende og utmattende.
Hundrevis av eposter og telefonsamtaler, utallige beskjeder og tilbakemeldinger til dusinvis av aktører.

Mange kokker

Arkitekter, 3D-illustratører, researchere, tekstforfattere, grafiske designere, webdesignere, programmerere, reklamefolk…
Et høyt antall kokker øker ikke bare kostnadene og ineffektiviteten. Risikoen er også stor for at frustrasjonen kommer til å øke.

Alle vil «prege»

Vi mennesker er nemlig skrudd sammen slik at vi helt naturlig ønsker å sette vårt «preg» på arbeidet vi leverer.

Dette er dårlige nyheter for deg som helst vil ha en rød tråd gjennom prosjektet.

Mye ekstrajobb for megleren

Annonsemateriellet bør naturligvis reflektere både form og innhold fra websidene. Og fargene i logoen bør harmonere med alle bilder og illustrasjoner.

Å få hele kjeden av aktører til å jobbe i samme retning, er ikke bare vanskelig. Det tar i tillegg ufattelig mye tid.

Selg flere boliger

Tid som du heller burde bruke på det du kan aller best – aktiviteter som i lengden er mye mer lønnsomme.

Les også: Kunsten å selge noe som ikke finnes

Å selge en bolig som ikke er bygget ennå, er en krevende øvelse.

For å lykkes, må prospektet ditt oppfylle tre krav:

1. Trigge og forsterke boligdrømmen
2. Sikre kundens tillit
3. Presentere prosjektet på en korrekt måte.

Les mer

kunsten-selge